Loading...

Kisah Jenama


Selamat datang ke Escelente, di mana anda boleh menikmati minuman berkhasiat dan lazat yang telah diperkaya dengan kebaikan Ganoderma lucidum. Minuman ini didatangkan dalam pelbagai perisa dan sesuai untuk dinikmati seisi keluarga. 


Di Escelente, matlamat kami adalah untuk menawarkan anda kelebihan Ganoderma lucidum untuk meningkatkan kesejahteraan keseluruhan anda. Kami telah memperoleh ekstrak terbaik dari ladang Ganoderma organik yang terbesar di dunia, terletak di Utara Malaysia memastikan penyerapan dan keberkesanan optimum melalui ekstrak Ganoderma larut air.


Kami mementingkan kualiti produk kami. Produk-produk kami dibuat dengan teliti dengan menggunakan bahan mentah organik yang berkualiti tinggi serta pemeriksaan ketat akan dijalankan. Dengan demikian, produk-produk kami telah mendapat pelbagai pensijilan keselamatan makanan dan jaminan kualiti, termasuk GMP, HACCP, SGS, FDA, ISO 9001-2000, MeSTI dan Halal.


Mari bersama-sama menghayati keajaiban Ganoderma lucidum. Alami manfaatnya - antioksidan, mikronutrien dan bio-aktif, yang dapat membawakan kami melangkah ke arah yang semakin sihat dan bahagia.